Verkkokaupan toimitusehdot 25.04.2024 alkaen

1. Verkkokaupan yhteystiedot

Yritys: Jannen Kissahotelli 

Y-tunnus: 1872849-7
Tapanila, Helsinki
Sähköposti: jpkh.fi@gmail.com

+358 45-2056000

2. Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tilauksen tehtyään asiakas hyväksyy nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse.

3. Hinnat

Voimassa oleva hinta on se hinta, jonka asiakas näkee verkkokaupassa. Hinnat ovat Euroissa (EUR). Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

4. Toimitus

Mikäli tuotteita on varastossa, arvioitu toimitusaika on 1-4 arkipäivää toimitustavasta riippuen. Yli 90 % tilauksista postitetaan viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen saapumista. Mikäli lähetys tarvitaan/halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, siitä on hyvä mainita siitä tilauslomakkeella, jotta osaamme kiirehtiä toimitusta. Toimitukset tapahtuvat NetLux-kuriiripalvelun välityksellä noutopisteeseen, pakettiautomaattiin tai asiakkaan antamaan osoitteeseen.

5. Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Paytail, joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Maksutavat

Paytrail maksunvälittäjän tarjoaman palvelun kautta voit maksaa turvallisesti pankki- ja luottokortilla, verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, laskulla tai osamaksulla.

6. Palautukset

Asiakkaiden tyytyväisyys on meille tärkeä asia. Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa ostamansa tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla kuluttajasuojalain mukaisesti avaamaton ja myyntikuntoinen. Avattuja tuotteita emme voi ottaa vastaan. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse (jpkh.fi@gmail.com), niin saat ohjeet tuotteen vaivatonta palauttamista varten. Palautettujen ja palautuneiden pakettien syistä riippumatta palautuksista aiheutuvat kustannukset jäävät asiakkaan maksettaviksi. Myös noutamattomien lähetysten palautuskustannukset jäävät asiakkaan maksettavaksi.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä tarkistaa paketin kunto heti sen saapuessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet on vaurioitunut, tee heti asiasta vahinkoilmoitus kuljettajalle/kuljetusyhtiölle ja kuvaa reklamaatiota varten rikkoutunut paketti ja vaurioitunut tuote/tuotteet. Ota tämän jälkeen meihin yhteyttä sähköpostitse (jpkh.fi@gmail.com) sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Ylivoimainen este (Force majeure)

Verkkokauppa ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta.

9. Riitojen ratkaisu

Etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

10. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja toimitusehtoja.